Welcome!!!

Thanks for stopping by! If you love art,drawing,hand painted wine glasses and many other things ,then you've come to right place!





Art is long,but life is short!

субота, 9. март 2013.

Media day!

<p><br>
Yesterday was the day booked for media. I had the honor of being a guest of Radio Duga. We talked about glass painting for about 30 minutes. And since it was 8th of March , international women's day, I donated one of my glasses for one lucky lady.
I must say it was fun for me and I enjoyed the company of Radio Duga's staff. You will be able to see the photos taken after the broadcasting. I would like to thank to Natasha, Ivana and Ivica. After that we had shooting in TV studio Viminacium.
I hope that I will soon be able to post a video of the broadcasting so you can see what it was like.
  I can say that yesterday was such a great day for me, filled with nice events.
  One of the most important, and personally most exciting thing for me, was the ossociation with beautiful Serbian fashion bloger, Zorannah.
We aranged a small giveaway so we can make someone's day complete. And the gift is, as you all presume, a get of two unique, hand painted champagne glasses. For more details about the giveaway HERE.
   Once more, I would like to say thanks to Radio Duga's and TV Viminacium's staff, and of course, big thanks to Zorannah, for making my day perfect. :-)



   Juče mi je bio dan za medije. Bila sam gošća Radio Duge. Razgovarali smo o oslikavanju časa nekih
30ak minuta, i s' obzirom da je bio 8.mart, nagradila sam jednu slusateljku čašom koju sam tematski oslikala baš za Dan žena.
  Moram da kažem da mi je bilo zabavno i da sam uživala u društvu zaposlenih Radio Duge. Videćete slike ovde kako je bilo posle snimanja. Hvala Natasi, Ivani i Ivici.
Nakon toga smo imali snimanje u studiju TV-a Viminacium. Nadam se da ću uskoro biti u mogućnosti da vam prosledim i snimak kako bi videli kako je bilo.
  Mogu da kažem da mi je jučerašnji dan bio baš lep i da mi je bio ispunjen lepim dešavanjima.
Jedan od važnih dešavanja je i moja saradnja sa predivnom Zoranom. Organizovale smo giveaway kako bi obradovale neku damu. Pokon su unikatne, ručno oslikane čaše za šampanjac. Sve o giveaway-u možete pročitati OVDE.
   Još jednom zahvaljujem kolektivu Radio Duge i Televizije Viminacium, i naravno veliko hvala Zorani jer su mi ulepsali dan!








Нема коментара:

Постави коментар