Welcome!!!

Thanks for stopping by! If you love art,drawing,hand painted wine glasses and many other things ,then you've come to right place!





Art is long,but life is short!

среда, 23. јануар 2013.

Still life

Drugari,evo mene posle nekog vremena. Ponovo sam sa vama!
U poslednje vreme sam radila na nekoliko novih crteža,a u ovom postu predstavicu vam jedan od ranijih radova...  Izabrala sam ovaj,jer je jedan od prvih ozbiljnijih koji sam uradila olovkom.Pre olovke sam radila u grafici (crno -beli) . Dugo sam mislila da je to pravac koji je ''moj'' ,a zatim sam se odlučila da radim olovkom i od tada se nisam vratila grafici.
Iskreno se nadam da vam se dopada,kako ovaj,tako i ostali radovi koje ću vam pokazati kroz ove post-ove ,i da ćete u njima uživati,kao i ja dok sam ih radila,ili bar onoliko koliko sam uživala pišući i pripremajući vam ovaj post.


Do sledećeg...
Budite mi dobro.. Xoxox

Vaša Jelena Misic




   Guys,here I am after a while. Lately I been working on few new drawings ,and in this blog post I will represent to you one of my earlier works.
I chose this one because it's represents the very beginning of me dealing with drawings in a more serious way. Before drawing with pen,I did black and white graphics. I thought for a long time that it's the right direction for me,and than I decided to start using pen,leaving the graphic style behind me.
   I sincerily hope that you'll like it,as well as the many more to come in my next posts. I enjoyed doing these drawings and writing this post,and I hope you'll recognize that by reading it.


Until the next time...stay well! Xoxoxoxo


Yours truly Helena  Misich

Нема коментара:

Постави коментар